Danio pozytywnie nastraja

Danio pozytywnie nastraja

Danio zmienia się! Jednym z ważniejszych elementów zmiany są nowe, atrakcyjne opakowania, ale także nowe smaki. Wszystkim działaniom towarzyszy hasło przewodnie – „Danio pozytywnie nastraja”.

Głównym punktem działań jest 30” reklama telewizyjna, spójna z nową komunikacją marki. Bohaterowie spotu po zjedzeniu Danio i pokonaniu Małego Głoda, brand hero marki, zmieniają nastawienie na pozytywne i cieszą się chwilą. Optymistyczny nastrój spotu podkreśla także towarzysząca mu muzyka, „Walking on sunshine”. Danio stara się przekonać konsumentów, że pokonanie Małego Głoda przywraca pozytywne podejście do życia. W swojej komunikacji marka koncentruje się na dobrym samopoczuciu i pozytywnym nastroju, które pojawiają się po zjedzeniu czegoś pysznego.

ciasteczka

Strona korzysta z plików
cookies

Akceptuję Polityka cookies przejdź do strony
Zamknij informację